VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Monday, July 25, 2011

BULAN JULAI HAMPIR BERAKHIR


Nampaknya bulan Julai 2011 berlalu dengan begitu pantas sekali. Rasanya macam baru semalam aje 1 Julai 2011, rupa-rupanya hari ini dah 25 Julai 2011.


Mungkin bulan Julai ni banyak promotion hebat yang pihak Coway Malaysia lakukan sebab itu begitu pantas masa berlalu. Alhamdulillah sambutan yang diberikan oleh rakyat Malaysia terhadap produk keluran Coway amat menggalakkan sehingga berebut-rebut orang datang saya dan menghubungi saya untuk memiliki produk terhebat daripada Coway untuk mendapat manfaat dari segi kesihatan disamping dapat menjimatkan masa dan wang.

Kepada pelanggan-pelanggan yang sudah memiliki produk kami ataupun sedang dalam proses menunggu hari pemasangan saya mengucapkan jutawaan terima kasih & saya amat yakin anda pasti akan berpuas hati dengan produk dan perkhidmatan selepas jualan yang diberikan.

Untuk yang masih belum memilikinya lagi atau sedang berkira-kira lagi untuk memilikinya perlu bertindak pantas. Kerana hanya tinggal satu hari lagi untuk anda memiliki produk Coway dengan harga promotion. Mugkin selepas ini anda tidak berpeluang menikmati harga promosi daripada pihak kami.

Hubungi saya RosliRich 017 7247262 untuk menikmati tawaran hebat ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook