VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Monday, July 25, 2011

Kenapa perlunya SPA Water Softener BB09 ?


Mungkin ramai tidak mengetahui kenapa perlunya kita menggunakan SPA Water Softener @ dalam bahasa mudahnnya pelembut air. Kita sentiasa terdedah dengan air yang tidak sihat meresap dan masuk ke dalam tubuh kita setiap masa dan ketika. Tanpa kita sedari rambut kita dari sehari ke sehari mengalami keguguran, kulit muka, kulit badan menjadi semakin kasar dan kusam. Di antara penyumbang utama kenapa perkara ini terjadi adalah kerana air yang kita gunakan tidak begitu selamat kerana terdapat CLORINE di dalamnya.




Ini lah perkara-perkara yang berlaku tanpa kita sedari. Jika tiada apa-apa tindakan yang diambil mungkin lebih teruk lagi masalah yang kita hadapi. 


Diatas keperihatinan tersebut Coway telah menghasilkan satu produk elektronik penjagaan kesihatan kulit untuk kita nikmati manfaatnya. Diberikan nama BB09 Spa Water Softener yang dapat mengembalikan keremajaan kulit wajah & rambut kelihatan lebih sihat.


Produk ini telah terbukti secara Sainstifik keberkesanannya dimana anda akan merasakan perubahan dalam masa 14 hari penggunaan. Untuk itu kami memberikan tempoh percubaan selama 14 hari untuk merasai kehebatan mesin ini. 


Manfaat yang akan diperolehi :
1- Menghalang kehilangan kelembapan kulit.
2- Melembutkan rambut, kulit & kulit kepala.
3- Mengurangkan sel-sel kulit mati & geseran kulit.
4- Mengurangkan kelumumur.


Dengan adanya produk ini, anda seakan-akan mendapat mandian SPA setiap hari. Disamping mendapat kesihatan kulit & rambut yang baik , anda juga mendapat kesegaran badan ditahap optimum. 







Anda CUBA Anda tahu hasilnya.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook