VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Thursday, September 8, 2011

Setiap Rumah Harus Memiliki Petit CHP-06D

Kenapa saya menyatakan setiap rumah harus memiliki Penulen Air Petit CHP-06D ? Jawapannya ada disini.


Sistem Injap 3 Cara dengan Satu sentuhan.
Adalah lebih mudah untuk mendapatkan air pada suhu (sekeliling) Sejuk/Panas/Bilik menerusi satu pili. Satu sentuhan.

Paparan Status

Tertingkap paparan menunjukkan status mod (mod air sejuk/ air panas) hanya dengan sekilas pandang, lantas memberikan pengesahan dengan mudah.

Rekabentuk yang Nipis & Padat
Ciri-ciri pemasangan yang mudah serta reka bentuk yang menjimatkan ruang menjadikan produk baru Coway (Petit) berbeza daripada yang lain. Keseimbangan susun atur warna perak serta putih tanpa kilatan menyerlahkan kehebatan dapur anda.

Pemenang Anugerah Reka Cipta Reddot 2007
Anugerah Reka Cipta Reddot merupakan salah satu daripada tiga anugerah reka cipta yang terbesar didunia di samping "IF" dan "IDEA". Ia umpama Oskar dalam bidang reka cipta,yakni anugerah yang sangat berpengaruh.


 
CIRI-CIRI

Tangki Kedap Udara
Pengadang khas digunakan untuk tangki air bagi menghindarinya daripada pencemaran sekunder yang mungkin disebabkan oleh debu, semut serta bahan asing lain.

Pengawal Tahap Air Duaan
Bagi mencegah limpahan air, perintang keselamatan dengan pundi udara berganda diguna pakai.

Kawalan Suhu Air Automatik
Bagi mendapatkan suhu air yang terbaik,sebuah alat pengawal mikro khas akan memantau keseluruhan proses penulenan air setiap masa.

Sistem Antibakteria Termaju
Penapis secara sendirinya, turut terdedah kepada mikro organisma. Dengan menggunakan Penapis Seramik di dalam tangki air, pertumbuhan mikrob dapat dikawal dengan berkesan.

Mod Penjimatan Tenaga (Mod Malam)
Pemproses Mikro terbina dalam mengubah mod pengendalian bergantung kepada  keamatan cahaya di sekeliling serta suhu air agar dapat menjimatkan penggunaan tenaga elektrik.

Mencegah Pemanasan / Penyejukan Melampau
Kestabilan produk dipertingkatkan menerusi fungsi yang mencegah kerosakkan, termasuk penggunaan tenaga sekiranya berlaku penyejukan air yang berlebihan serta pemintasan kepanasan secara automatik sekiranya berlaku pemanasan yang melampau.

Sensor Tahap Air Rendah
Sekiranya tahap air adalah rendah disebabkan oleh penggantungan bekalan air, alat pemanas akan terhenti agar penggunaan tenaga dapat dikurangkan dan kestabilan produk semakin utuh.

Fakta Penting!!! Anda harus tahu
Sistem penulen air Coway, Petit merupakan penulen air yang tercanggih di pasaran. Anda boleh membancuh kopi kesukaan, jus sejuk ataupun segelas air mengikut suhu sekeliling dalam satu sentuhan sahaja. Semuanya siap dalam beberapa saat!




Kenapa Coway ???

Seronokkan bila tidak perlu tunggu masa yang lama untuk menikmati air panas kegemaran dalam masa beberapa saat sudah tersedia untuk diminum.
Tiada lagi berbotol-botol air kita letakkan dalam peti ais dah dapat menjimatkan tenaga elektrik.
Saya tahu anda adalah pengguna yang bijak.

Usah berlengah lagi dapatkan produk terhebat ini dengan 
SMS <Nama><Lokasi> ke 017 7247262
Saya akan membantu anda 24 jam :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook