VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Thursday, September 8, 2011

Sistem Penapisan R.O Coway

Sistem penapisan air yang digunakan pada Penulen Air Coway (Water Purifier Coway).


Merujuk kepada gambar rajah diatas, Sistem Penulen Air Coway menggunakan Teknologi Osmosis Songsang Penurasan Hyper (Reverse Osmosis Hyperfiltration) dimana ukuran kehalusan air bersamaan dengan 0.0001 mikron.

Berdasarkan pada gambarajah diatas, dimanakah kedudukan sistem penapis air yang anda gunakan sekarang??

Sistem Penapisan R.O Coway

Gambarajah diatas menunjukkan fungsi setiap tapisan sehingga terhasilnya Air Coway yang bersih & selamat untuk diminum tanpa was-was.

Jika ada orang menyatakan minum air R.O tidak bagus itu adalah salah sama sekali. Berdasarkan gambarajah diatas anda melihat sendiri bagaiman penapisan yang digunakan telah menapis semua bahan-bahan yang merbahaya untuk tubuh kita. Anda boleh lebih lanjut disini http://knol.google.com/k/reverse-osmosis-water-filter-guide-truth-lies-minerals-your-health# .

Saya juga telah membuat beberapa kajian & survey di internet dengan mencari maklumat-maklumat berkenaan dengan air R.O tiada satu pun maklumat yang saya jumpa menyatakan meminum air R.O merbahaya.

Fakta Penting :

Woogjin Coway mempunyai Pusat R&D yang bekerjasama dengan Universiti Kebangsaan Seoul (Seoul National University) yang menempatkan lebih dari 250 orang sainstis/researhers dimana pusat ini diantara yang terbesar didunia.Baca lagi di : http://www.coway.com.my/Technology.aspx

Untuk tempahan SMS <NAMA><LOKASI> ke 017 7247262 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook