VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Sunday, September 11, 2011

Adakah Kita Menetap Dalam Rumah yang Baik ???

Pernah dengar berkaitan fakta yang menyatakan
"Udara Tercemar didalam rumah 1000x mudah menjangkiti paru-paru kita berbanding udara diluar rumah"

Perlu kita ketahui...

  • 1.6 juta Bayi dan 2.8 juta manusia berhadapan dengan maut akibat daripada pencemaran udara didalam rumah. Sumber dipetik daripada Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO)
  • 1 billion manusia terdedah kepada pencemaran udara didalam rumah dan ia melebihi 100 kali ganda tahap piawaian.Sumber dipetik daripada Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO)
  • Berapa jamkah anda berada didalam rumah ? 20.3 jam... Kebanyakkan orang menghabiskan 80% dari masa mereka didalam rumah. Sumber dari Program dokumentari TV SBS "Are you living in a good house.

Mesti kita ingin tahu kenapa udara didalam rumah kita merbahaya ?
  • Ruang Tertutup
    Kebanyakkan ruang tertutup terhadang daripada peredaran udara dan udara yang tercemar tidak mudah dihapuskan.
  • Kemudaratan daripada rumah baru/lama
    Sindrom Rumah Berpenyakit adalah disebabkan oleh cat serta bahan binaan. Sekiranya terdedah untuk tempoh masa yang berlanjutan, sebatian organik mudah terbakar serta formaldehid boleh menyebabkan pelbagai penyakit berkaitan penafasan, penyakit jantung, alergi serta barah.
  • Penyaman Udara & Gas Memasak.
    Legionella mudah wujud dalam penyaman udara dan berjangkit menerusi sistem penafasan. Gas memasak (C02,CO1,HC4) yang terutamanya berpunca dari makanan bergoreng boleh menjejaskan kesihatan suri rumah sehingga boleh membawa maut.

Coway boleh mengatasinya ..

Kami di Coway mempunyai solusi kepada permasalahan diatas. Coway diantara pembekal & pengeluar Air Purifier terbesar didunia. Dengan kualiti produk terjamin serta harga yang mampu dimiliki oleh setiap daripada kita. Saya sedia membantu untuk berkongsikan kehebatan produk Air Purifier daripada Coway. 

SMS <NAMA><LOKASI> ke 017 7247262 untuk temujanji.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook