VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Thursday, September 8, 2011

Selamat Tinggal Bau Busuk..

Biasa kita mengalami bau yg kurang menyenangkan terdapat didalam rumah kita. Lebih-lebih lagi jika memasak masakan seperti belacan , ikan masin dan sebagainya pasti berbau satu rumah. Lagi menyakitkan bau tadi melekat pada perabot, curtain dan pakaian.

Dengan Penulen Udara Lombok AP-1503CHE masalah bau tersebut tidak akan berlaku lagi. Kerana mesin ini telah menyedutnya dan menukarkan kepada udara yang bersih. Sangat hebat kan.Itu hanya sebahagian daripada fungsi yang terdapat pada Lombok.

Ciri-ciri utama:
  1. Pembersih Udara yang berkuasa.
    Sistem penapis ini berfungsi pada tahap yang optimum untuk menghapuskan bahan cemar dengan pantas. Ia mempunyai penapis HEPA yang diperbuat daripada Nano Perak dan Katekin yang bermanfaat membantu menyingkirkan bakteria dan partikel halus.
  2. Keupayaan Penyahbauan Termaju.
    Keupayaaan penyahbauan dipertingkatkan menggunakan penapis penyahbauan AC dan sistem pemangkin antibakteria plasma RBD yang bukan sekadar dapat menghapuskan sebarang gas merbahaya seperti sebatian mudah meruap (VOC) Amonia, Aldehid tetapi juga bau makanan serta rokok dan lain-lain.
  3. Sistem Plasma RBD & Penapisan Pemangkin Antibakteria.
    Kami telah mengguna pakai sistem plasma RBD serta penapis pemangkin antibakteria yang kompleks di mana ia dapat menghapuskan gas merbahaya serta bakteria terapung. Anda dapat menjimatkan kos penyelenggaran dimana pembersihan yang kerap dapat memanjangkan jangka hayat penapis.
  4. Ion Negatif Berkelompok Semulajadi.
    Pembersih udara ini boleh menghasilkan banyak kelompok ion negatif yang boleh menjadikan udara didalam rumah lebih bersih dengan menyingkirkan oksigen diaktifkan dan elektrik statik.
Fungsi setiap penapis di dalam Lombok seperiti gambar dibawah ini:


Kenapa perlunya kita menggunakan Pembersih Udara ?
  1. Mengikut kajian udara didalam rumah ada lebih berbahaya daripada udara diluar.
  2. Pesakit Asma , dengan adanya mesin ini dapat mengurangkan derita yang ditanggung.
  3. Perokok tegar yang biasa merokok didalam rumah, dengan adanya mesin ini anda bebas untuk merokok didalam rumah tanpa menyebabkan udara didalam rumah berbau rokok.
  4. Rumah yang banyak habuk akibat daripada rumah dekat dgn jalan raya atau kilang.
  5. Anda yang mementingkan kesihatan seisi keluarga. Pelaburan yang berbaloi untuk mendapat kesihatan yang berpanjangan. Kerana mencegah lebih baik daripada mengubati.
Hubungi saya untuk membuat tempahan & mendapatkan promosi terhebat bulan ini.  
RosliRich 017 7247262 / emailkan ke rosli.coway@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook