VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Friday, September 9, 2011

PERATUSAN KEGUNAAN AIR DI DALAM TUBUH MANUSIA

 Berapa banyak air yang kita minum seharian bagi menampung peratusan kegunaan air didalam tubuh kita? Jawapan ada pada diri kita sendiri.
Selain daripada itu benar ke air yang kita minum tadi dalam dimanfaatkan sepenuhnya oleh tubuh badan kita. Ramai daripada kita suka minum air berkarbonat , air manis & macam-macam jenis air lagi. Masih kurang daripada kita yang meminum air yang benar-benar bermanfaat untuk tubuh badan kita. Jadi tidak dapat dinafikan kenapa ramai diantara kita menghadapi banyak penyakit walaupun masih muda.
Meminum air bersih amat lah penting bagi kesihatan tubuh manusia. Persoalan yang terlintas difikiran kita berapa bersihkah air yang kita minum ? Nampak macam bersih tapi disebalik kejernihan rupa-rupanya terdapat racun yang membunuh secara senyap.
 Secara realitinya punca air minum sudah 80% tercemar oleh perbuatan tangan manusia sendiri. Mari kita fikir-fikirkan.Air tadi diproses di pusat pemprosesan dan dibancuhkan dengan bahan-bahan tertentu untuk membersihkan kemudian disalurkan ke kawasan perumahan.Lantas kita minum tanpa was was lagi.Bersih kah air tadi secara hakikatnya? Anda tahu jawapannya.

Oleh yang demikian kami di pakaraircoway.blogspot.com ada membawa jalan penyelesaian kepada masalah tersebut untuk membantu anda semua mendapat air yang benar-benar bersih serta selamat diminum. Telah terbukti dan mendapat pengiktirafan dunia.

SMS <NAMA><LOKASI> ke 017 7247262
bagi tempahan & pertanyaan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook