VtafZ3_Xutom_7ltU59HVEFTdgA

HARUS TONTON

Tuesday, September 27, 2011

SEPTEMBER TELAH BERLALU

Alhamdulillah berlalu sudah bulan Syawal yang mulia dan masuklah bulan yang baru. Kurasakan amat pantas masa berlalu pejam celik pejam celik weekand nie dah masuk bulan Oktober 2011. Sepanjang bulan September ni aktiviti jualan agak memberangsangkan dan harus dipertingkatkan untuk bulan Oktober. Kerana masih ramai rakyat Malaysia belum tahu akan kehebatan produk daripada Coway.

Jutaan terima kasih kepada para pelanggan yang membeli ataupun menyewa produk Coway daripada saya. Insyallah saya berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan semua. Kepada pelanggan baru kita berjumpa pada bulan Oktober dengan tawaran terhebat yang akan diberikan kepada anda semua. Sudah pasti anda semua masih berpeluang untuk menyertai peraduan I LOVE Coway .. Dimana berpeluang untuk berbulan madu ke Korea secara percuma ataupun berpeluang untuk memiliki Samsung Galaxy TAB 10.1 secara percuma.


Sekali lagi terima kasih diatas sokongan yang diberikan kepada kami untuk terus memberikan yang terbaik buat semua.

Ikhlas dari
RosliRich 
(Admin pakarcoway)

1 comment:

  1. Apple Watch Stainless Steel vs Titanium - TITNIA-Arts.com
    TITNIA-Arts.com: Apple Watch used ford edge titanium Stainless Steel vs Titanium. Apple Watch Stainless Steel guy tang titanium toner vs titanium mens rings Titanium. Apple Watch. Classic Stainless Steel titanium symbol - 10 000. nano titanium flat iron

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook VIP GuestBook